fociedzőknek, sportmarketing, sportmenedzsment

Ezért érdemes kihasználnod a Kabala tanácsadói szolgáltatását

Segítséget kérni soha sem szégyen! Megnyugtató érzés tud lenni, amikor a problémáinkkal nem vagyunk magunkra hagyva, kapaszkodhatunk valakibe. Gyakran csak egy lökésre van szükségünk ahhoz, hogy megvalósítsunk egy jó ötletet vagy az egyhelyben való toporgás helyett elinduljunk valamerre. A legjobb érzés pedig az, ha valaki feltétel nélkül, szívesen segít minket.

Amikor létrehoztam a Kabala virtuális fociklubot, eszembe jutott az az időszak, amikor még nem volt se munkám se kilátásaim. Emlékszem, hogy mennyire szerettem volna a sport területén dolgozni, azonban bármivel is próbálkoztam, mindig falakba ütköztem és segítséget sem kaptam.

Úgy éreztem sok fiatal küzdhet még hasonló problémákkal, mint amikkel nekem kellett szembesülnöm annak idején, ezért elhatároztam, hogy segítek mindenkinek, aki belekerül a labdarúgás világába és kapaszkodóra van szüksége. Tudom, hogy mennyire nehéz ilyenkor a helyzet, így eszem ágában sincs még anyagi terheket is rád akasztani, így INGYEN kérhetsz tanácsokat. Lehet többen őrültnek tartanak ezért, de véleményem szerint ideje, hogy ne a saját hasznunkat nézzük végre, hanem elinduljon valami, ami valóban értékes és ami által esélye van mindenkinek – kortól, nemtől, társadalmi helyzettől függetlenül – a fejlődésre.

Tehát ha szeretnéd megtudni, hogy milyen lehetőségeid vannak a labdarúgás területén vagy hogy hogyan tudnád fejleszteni az egyesületedet és a csapatodat, akkor írj a kabalafociklub@gmail.com e-mail címre, én pedig segítek, hogy a legtöbbet érhesd el!